Apel la contributii Revista pentru Asigurarea Calitatii in Invatamantul Superior: Evaluarea Calitatii in Invatamantul Superior din Perspectiva Studentilor...
Apel la contributii Revista pentru Asigurarea Calitatii in Invatamantul Superior: Evaluarea Calitatii in Invatamantul Superior din Perspectiva Studentilor
Revista Quality Assurance Review este o publicatie academica care se concentreaza asupra aspectelor privind asigurarea
calitatii in invatamantul superior din Romania. Revista isi propune sa devina un instrument care
sa faciliteze transferul de bune practici si comunicarea intre expertii interni si externi si sa
contribuie la promovarea dezvoltarii unei culturi a asigurarii calitatii. QAR ii vizeaza pe cei
interesati de teoria, practica si politicile din domeniul amintit.
Editorii incurajeaza propunerea spre publicare a rezultatelor cercetarilor, mai ales a celor care
evalueaza impactul sistemelor de asigurare a calitatii, procedurilor si metodologiilor. De
asemenea, sunt binevenite analizele teoretice ale calitatii in invatamantul superior, evaluarile
comparative si aspectele internationale ale politicilor si practicilor care se concentreaza asupra
identificarii metodelor, sistemelor si bunelor practici transferabile.
Tematica urmatorului numar se va axa pe aspecte ce tin de evaluarea asigurarii calitatii in
invatamantul superior in viziunea studentilor. Tematica este sustinuta de multiplele argumentari
ale cercetatorilor si expertilor in domeniu ce sustin faptul ca evaluarea procesului de predare de
catre studenti nu furnizeaza date evidente legate de finalitatile procesului de invatare in
concordanta cu necesitatile individuale de invatare. In acest context, cum pot fi studentii
implicati in proces si pot contribui la asigurarea calitatii? Multe studii se concentreaza pe rolul
studentilor, insa acestea nu intotdeauna se refera la cum anume rolul studentilor poate fi adecvat
la context.